Bli medlem och få 20% rabatt på ditt första köp
Holistic logotype
Tillagd i varukorgen
Till kassan
Inloggning krävsFör att påbörja en prenumeration hos oss så behöver du vara medlem i Holistic Club. Det är helt kostnadsfritt.
Holistic /Kundservice /FAQ

FAQ

BESTÄLLNINGSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om beställning.

Hur gammal måste jag vara för att få handla hos er?

Holistic säljer produkter inom hälsa och livsstil till privatpersoner i Sverige. För att handla utan målsmans godkännande måste du ha fyllt 18 år och inneha en giltig svensk ID-handling.

Vem kontaktar jag om jag har frågor om min beställning eller vill ställa en fråga?

Du är välkommen att kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se vid frågor om din beställning eller om våra produkter.

Vad har ni för fraktkostnad?

Fraktkostnaden anges i kassan när du gjort ditt leveransval. 

Min rabattkod fungerar inte. Hur gör jag?

Om du inte får rabattkoden att fungera, kontakta oss på 0141-69 90 00 eller info@holistic.se, innan du lägger din order. Rabatter kan inte ges i efterhand.

Kan jag beställa till utlandet?

I dagsläget erbjuder vi inte möjligheten att beställa till utlandet.

Hur stoppar jag min order om något blivit fel?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig att annullera din beställning. Detta är endast möjligt om din order ännu inte packats och utlevererats av vårt lager.


Om din order har hunnit packas och utlevereras begär vi ditt paket i retur från ditt utlämningsställe.


När din beställning har annullerats får du ett mail från oss och eventuell återbetalning från  Klarna påbörjas.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad gör jag?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig.

Jag har inte fått alla de produkter som jag beställde, vad gör jag?

Vi förbehåller oss rätten att justera din order om vi av någon anledning inte kan skicka alla produkter i din beställning. 

I den leveransbekräftelse som skickas till dig efter att din order är packad och utlevererad av oss står det vilka produkter som eventuellt inte kunnat skickas. Vid delleverans uppdateras köpet hos Klarna som ser till att din betalning korrigeras.

Min beställning har blivit annullerad, varför?

Om din beställning innehåller felaktiga personuppgifter förbehåller vi oss rätten att annullera din order.

Jag har råkat radera min sms-avisering. Kan ni skicka ett nytt sms till mig?

Vi har inte någon möjlighet att skicka ut en ny sms-avisering till dig eftersom dessa administreras av vald speditör via ditt utlämningsställe. Du kan enkelt hämta ut ditt paket med hjälp av det spårningsnummer som står i leveransbekräftelsen som vi skickat till din e-post i samband med beställning.


Om du inte har fått någon leveransbekräftelse kontaktas vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se.

BETALNINGSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om betalning.

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

I samarbete med Klarna erbjuder vi betalningsmetoderna Betala direkt med betalkort eller Swish, Betala senare (30 dagars faktura) och Delbetalning (6/12/24/36 månader) genom deras betallösning Klarna Checkout. 

När du slutför ditt köp godkänner du, förutom våra köpvillkor, även Klarnas villkor.

Gör ni en kreditupplysning vid beställning?

När du väljer betalningsmetoden Betala senare gör Klarna en kreditupplysning. Denna påverkar inte din kreditvärdighet och är inte synlig för andra aktörer som ber om en kreditupplysning. Om kredit inte beviljas kommer Klarna att erbjuda betalningsmetoden Betala direkt.

Vem kontaktar jag om jag har frågor om min betalning?

När du har frågor om din betalning kontaktar du Klarna. Besök gärna www.klarna.se eller kontakta deras kundservice.

Jag har missat att betala min faktura i tid, vad gör jag?

Vid val av betalningsmetoden Betala senare förbinder du dig som kund att betala inom utsatt tid (30 dagar). Om betalning sker efter förfallodatum kan det leda till dröjsmålsavgifter.


För mer information eller frågor om Klarnas betalningsvillkor besök gärna www.klarna.se eller kontakta deras kundservice.

LEVERANSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om leverans.

Vilken speditör arbetar ni med?

Vi samarbetar med PostNord, Airmee och Early Bird. 

Vilka leveranssätt erbjuder ni?

Vi erbjuder följande leveranssätt:


PostNord MyPack vilket innebär att ditt paket skickas till närmaste utlämningsställe och du får en sms-avisering från PostNord när det finns att hämta. Du kan välja önskat utlämningsställe själv via PostNords app så snart de mottagit ditt paket.


Airmee Standard som erbjuder hemleverans mellan kl 17:00-22:00. Paketet skickas normalt samma dag och alla ordrar som beställs innan 13:00 levereras dagen efter.

Airmee plockar upp ditt paket från vårt lager och du blir då meddelad via SMS med en spårningslänk. Via spårningslänken fyller du i eventuell portkod portkod eller annan info som kan hjälpa budet att dela ut ditt paket.


Early Bird Postlådepaket levererar ditt paket hela vägen till din brevlåda innan kl. 07:00 i samband med att morgontidningen delas ut. (Större försändelser lämnas vid dörren eller brevlådan)

Via Earlybirds spårningslänk kan du se status på ditt paket medans den är på väg hem till dig.


Vilket leveransval som är aktuellt för just dig syns i kassan efter att du skrivit in ditt postnummer. Dina valmöjligheter samt leveranstid kan skilja sig lite beroende på vart i Sverige du bor.

Vad har ni för leveranstid?

Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från det att du lagt din beställning till att din order lämnar vårt lager. När paketet har lämnat lagret övergår leveransansvaret till PostNord, Airmee eller Early Birg beroende på ditt leveransval.  Leveranstiden är normalt 1-3 dagar, men lokala avvikelser kan förekomma.

Kan jag följa min leverans?

När din order är packad och utlevererad av oss skickas en leveransbekräftelse till den e-postadress som du angivit vid beställning. I din leveransbekräftelse får du en spårningslänk som du kan använda för att följa din leverans.

Jag har inte fått någon leveransbekräftelse, vad gör jag?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper de dig.

Jag har inte hämtat ut mitt paket på utlämningsställe i tid, vad gör jag?

Ditt paket behöver hämtas ut hos utlämningsstället inom 14 dagar. Om du inte har hämtat ut ditt paket inom den tidsfristen skickas det i retur till oss. Du är då välkommen att göra en ny beställning.


Paket som inte hämtats ut i tid omfattas inte av ångerrätten.


Min leverans är försenad, vad gör jag?

Vid eventuell försening av din leverans ska du som kund upprätta en kontakt med aktuellt fraktbolag för att få information om din leverans.

Besök gärna företagets hemsida eller kontakta deras kundservice.


PostNord

Airmee

Early Bird


Om du däremot vill häva ditt köp på grund av leveransförseningar, kontaktas vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se.


ÅNGERRÄTT OCH RETURFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om ångerrätt och retur.

Hur lång ångerrätt har jag?

Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt LODA – Lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerrätten innebär att du som konsument (privatperson) har rätt att ångra ditt köp och få pengarna tillbaka. Ångerrätten börjar gälla från den dag du tog emot paketet.


Observera att ångerrätten inte gäller om du brutit produktens förpackning, märkt eller skadat produkten. Om produkten är defekt/skadad eller om din leverans är felaktig ber vi dig att skicka in en reklamation till oss.


Jag fick inte ångra mitt köp, varför?

Ångerrätten gäller inte om du har brutit produktens förpackning, märkt eller skadat produkten.


Om produkten är defekt/skadad eller om din leverans är felaktig ber vi dig att skicka in en reklamation till oss.


Hur gör jag en retur till er?

I ditt paket så medföljer ett returformulär samt en returfraktsedel. Fyll i formuläret och lägg med det i ditt paket.

Returetiketten klistrar du sedan fast på ditt paket och lämnar in det hos PostNord, oavsett vilken transportör du valde vid leverans.


Om du inte har kvar denna fraktsedel så vänligen kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se med följande information så att vi kan skicka dig en ny.

  • Ordernummer (finns på orderbekräftelse, följesedel och faktura)
  • Ditt namn och dina kontaktuppgifter
  • Namn och antal på de produkter som önskas returneras
  • Anledning till retur

Vi ber dig att förpacka produkterna väl, använd gärna ursprungligt emballage om möjligt. Observera att du vid retur är ansvarig för om produkter skadas eller kommer bort under transport.


Behöver jag betala för min retur?

Nej, vi erbjuder dig som kund fria returer.

REKLAMATIONSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om reklamation.

Mitt paket är skadat, vad gör jag?

Om ditt paket har synliga skador ber vi dig att inte kvittera ut det hos utlämningsstället eftersom ansvaret ligger hos speditören så länge du inte kvitterat ut paketet.


Be utlämningsstället notera skadan på fraktsedeln och dokumentera sedan skadorna med foton där fraktsedeln är tydligt synlig. När du gjort detta vill vi att du ber utlämningsstället skicka paketet i retur och att du skickar in en reklamation till oss via mail. Inkludera ordernummer, foton och en beskrivning av skadan. Reklamationer som inkommer efter fem arbetsdagar kommer inte att accepteras.


Är ditt paket skadat vid leverans av Airmee eller Early Bird så vänligen kontakta fraktbolagets kundservice direkt. Skicka sedan in en reklamation till oss via mail där du inkluderar ordernummer, foton och en beskrivning av skadan.


Är det en dold skada som inte syns förrän du tagit bort emballaget ska skadan dokumenteras med foton av innehållet samt foto där fraktsedeln är tydligt synlig.


Vad har jag rätt att reklamera?

Du har rätt att reklamera skadade, defekta eller felexpedierade produkter i enlighet med konsumentköplagen. Reklamationsrätten gäller endast om skadan uppkommit innan produkten mottagits av dig.


Din rätt till reklamation förutsätter att du så snart som möjligt efter mottagen leverans kontaktar vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se och anger följande uppgifter:

  • Ordernummer (finns på orderbekräftelse, följesedel och faktura)
  • Ditt namn och dina kontaktuppgifter
  • Namn och antal på de produkter som önskas reklameras
  • Anledning till reklamation

Observera att Holistic har rätt att neka en reklamation om orsaken bedöms vara felaktig. Vi följer alltid rekommendationerna från Allmänna reklamationsnämnden.


Jag vill reklamera en produkt, hur gör jag?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se för att göra din reklamation. Vi behöver följande uppgifter från dig för att kunna hantera din förfrågan:

  • Ordernummer (finns på orderbekräftelse, följesedel och faktura)
  • Ditt namn och dina kontaktuppgifter
  • Namn och antal på de produkter som önskas reklameras
  • Anledning till reklamation

Vid godkänd reklamation åtar vi oss att leverera en ny produkt till dig eller att ordna med en återbetalning. Holistic har rätt att neka en reklamation om orsaken bedöms vara felaktig.


Jag fick inte reklamera en produkt, varför?

Reklamationsrätten gäller endast om skadan uppkommit innan produkten mottagits av dig.

PRENUMERATION

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om prenumeration.

Vad innebär det att prenumerera på våra produkter?

En prenumeration låter dig automatiskt få dina favoritprodukter levererade till dig regelbundet, utan att du behöver lägga en ny beställning varje gång. Du kan välja frekvensen för leveranserna, och vi sköter resten!

Hur fungerar det?

När du hittar en produkt som du vill prenumerera på, välj alternativ för din önskade prenumeration, välj hur ofta du vill ha produkten levererad (varje månad, varannan månad eller var tredje månad), och slutför köpet som vanligt. Vi levererar sedan produkten till dig med den valda frekvensen.

Hur kan jag hantera min prenumeration?

Du kan enkelt hantera dina prenumerationer via ditt konto på vår hemsida. Logga in och gå till "Prenumerationer". Där du kan sedan ändra antal förpackningar i din leverans, leveransfrekvens, pausa eller avsluta prenumerationen.

Kan jag ändra produkten jag prenumererar på?

Absolut! Om du vill göra ändringar i produkten som du prenumererar på, logga in på ditt konto och gå till "Prenumerationer" under Mina sidor. Här kan du ändra antal förpackningar men även leveransfrekvensen.

Vid frågor eller funderingar så kontakta vår kundservice så hjälper de dig.

Kan jag pausa min prenumeration?

Ja, om du behöver en paus kan du enkelt hoppa över en leverans eller pausa din prenumeration för en viss period via ditt konto. Logga in på Mina sidor och gå till ”Prenumerationer”.

Kan jag avbryta min prenumeration när som helst?

Ja, du kan avbryta din prenumeration när som helst utan några extra kostnader. Avbryt bara via ditt konto, så slutar vi att skicka produkterna till dig.

Hur får jag veta när min nästa leverans kommer?

Vi skickar alltid en leveransbekräftelse via mail när din nästa order skickas från vårt lager, så att du är medveten om att den är på väg. Du kan också se alla kommande leveranser på Mina sidor.

Får jag någon rabatt om jag prenumererar?

Ja! Som kund får du 10% rabatt på de varor som du väljer att prenumerera på. Det är vårt sätt att säga tack för att du är en lojal kund.

Vad händer om en produkt är slut i lager?

Om en produkt du prenumererar på är slut i lager vid tidpunkten för din leverans, meddelar vi dig om förseningen och prenumerationen pausas tillfälligt. Produkten levereras så snart den är tillgänglig igen.

Kan jag ge bort en prenumeration som present?

Ja, du kan välja att ge bort en prenumeration till någon annan. Vid beställningen anger du bara mottagarens leveransadress i stället för din egen.

Vad händer om min betalningsmetod ändras?

Om din betalningsmetod ändras eller upphör att gälla, vänligen uppdatera din betalningsinformation i ditt konto för att undvika avbrott i din prenumeration.

Finns det några dolda avgifter?

Nej, det finns inga dolda avgifter. Du betalar endast för produkten och den valda leveransfrekvensen. 

Din prenumeration kan inte kombineras med andra erbjudanden.

KURS

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra kurser.

Hur anmäler jag mig till en kurs?

Du anmäler dig till en kurs genom att klicka in på länken ”Anmäl dig här” under den aktuella kursen när du är inne på vår utbildningssida. Fyll i dina aktuella uppgifter och när det är klart så kommer du att få en bekräftelse av oss via mejl.


Du kan anmäla dig fram till 24 timmar innan kursstart.


Hur avbokar jag mig från en kurs?

Du avbokar dig från en kurs genom att kontakta vår kursadministration på mail kurs@holistic.se. Uppge ditt namn och den e-postadress som du gav oss vid anmälan så skickar vi en avbokningsbekräftelse till dig.


Sista avbokningsdag är en vecka innan kurstillfället.


Observera att du vid för sen eller utebliven avbokning av kostnadsfria kurser debiteras 150 respektive 300 kr exklusive moms. Vid för sen eller utebliven avbokning av kostnadsbelagd kurs återbetalas inte kursavgiften.


Jag har missat sista anmälningsdagen för en kurs, kan jag ändå anmäla mig?

Kontakta vår kursadministration på kurs@holistic.se så hjälper de dig. Anmälningar som inkommer efter sista anmälningsdagen placeras i en reservlista och du som kund kontaktas av vår kursadministration om det är så att det blir en plats ledig på kursen.

Kursen som jag var anmäld till har blivit inställd, vad gör jag?

Kontakta vår kursadministration på kurs@holistic.se så hjälper de dig. Vi kan erbjuda dig att delta på kursen ett annat datum om den hålls vid flera tillfällen.


Holistic förbehåller sig rätten att ställa in kurser vid exempelvis lågt deltagarantal eller andra omständigheter. I dessa fall står inte Holistic för deltagarnas eventuella egna omkostnader.


ALLMÄNA FRÅGOR

Här hittar du svar på allmänna frågor.

Kan jag komma i kontakt med er för rådgivning?

Du är välkommen att kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se vid frågor om din beställning eller om våra produkter. Vi får tyvärr inte ge personlig rådgivning utan rekommenderar dig då att ta kontakt med en näringsterapeut eller din läkare.

Varför har ni så mycket emballage i era paket, jag trodde att ni var ett hållbart företag?

Vi värnar om att våra kunder ska få hela och rena produkter vid leverans. Vi använder därför en del fyllnadsmaterial i våra paket för att kunna säkerställa att ingen produkt skadas under transport. 

Fyllnadsmaterialet som vi använder är miljöanpassat för att göra ett så litet avtryck som möjligt. Vi arbetar kontinuerligt med att skapa så hållbara lösningar som möjligt.

Varför ska jag köpa från er när jag kan handla produkter mycket billigare hos en annan nätaktör?

På holistic.se hittar du samtliga produkter i vårt sortiment men vi rekommenderar annars att du handlar där det fungerar allra bäst för dig! Vi är glada om vi kan bidra till bra kunskap inom hälsa och inspiration och guidar gärna om du har några frågor.

Varför ska jag välja Holistics produkter framför andra märken på marknaden?

De som använder Holistics produkter ska uppleva kvaliteten på dem som den högsta på marknaden. Vi kompromissar inte utan jobbar hårt för att ta fram bästa möjliga mix av ingredienser, sammansättning och kvalitet. Kvalitet genomsyrar alla våra beslut, inte minst ska våra kunder kunna lita på att produkten är värd sitt pris (kvalitet kostar som det kostar, varken mer eller mindre).

Har ni något bonus- eller lojalitetsprogram?

Vi erbjuder våra kunder ett medlemskap i Holistic Club. Som medlem får du specialanpassad information och erbjudanden för just dina behov. 


På ditt konto samlas all din information på ett ställe, och du får tillgång till unika klubberbjudanden och förtur till våra kampanjer. Det är vårt sätt att tacka dig för att du väljer att fortsätta med våra produkter och tjänster.


I välkomstbrevet, som kommer inom en timme från att du verifierat din mailadress, får du dessutom en rabattkod som ger dig 20% på din första order.


Bli medlem här: Holistic Club

AMBASSADÖRSPROGRAM

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om vårt ambassadörsprogram.

Vem kan ansöka till Holistics ambassadörsprogram?

I Holistics ambassadörsprogram i appen Club finns det i dagsläget 4 olika klubbar du kan söka till. Är det så att du passar in i flera klubbar kan du ansöka till fler.


Hälso- & träningsproffs

Denna klubb är för dig som arbetar med hälsa på ett eller annat vis, exempelvis som PT, yogalärare, näringsterapeut eller naprapat. 


Content creator

Denna klubb är till för dig som gillar att skapa content och som tror att du kan skapa fint content som matchar Holistics varumärkesestetik. Du behöver inte vara duktig på både rörligt och foto men det är helt klart en bonus.


Lojala kunder

Denna klubb är till för dig som är en trogen kund hos Holistic och som älskar en eller flera av våra produkter samt vårt varumärke.


High-reacher

Denna klubb är till för dig som har många följare, och/eller högt engagemang bland dina följare, i dina egna sociala kanaler.

Hur gör jag för att ansöka om att bli ambassadör?

Du behöver genomföra följande steg för att ansöka om att bli ambassadör för Holistic:

  1. Ladda ner appen Club för iPhone på länken här eller Android på länken här
  2. Skapa ett konto och logga in.
  3. I appen, klicka längst ner på "Brands". Sök efter Holistic i appen och börja följ.
  4. Under fliken "Missions" kan du ansöka om vilken klubb du vill tillhöra. Du kan välja mellan klubben för Hälso- & träningsproffs, Content creator, Lojala kunder eller High-reacher. Du kan ansöka till flera klubbar.
  5. Anslut dina sociala kanaler och verifiera dig i Club för att kunna ta del av allt appen har att erbjuda.

Nu är det bara att invänta ett godkännande. Lycka till!

Hur kopplar jag mina sociala kanaler till Club-appen?

För att kunna få tillgång till att appen har att erbjuda behöver du koppla dina sociala kanaler. Detta behöver du göra för att vi ska kunna följa statistik och engagemang på det innehåll ni laddar upp.


Följ dessa steg för att koppla dina sociala kanaler:

  1. Tryck på knappen "Home" längst ned till vänster i appen.
  2. Nu kan du se din profilbild/dina initialer högst upp i högra hörnet. Klicka på bilden och sedan på "Social accounts".
  3. Klicka på rutan "Connect" till de kanalerna du vill ansluta.
  4. Logga in med dina inloggningsuppgifter på respektive konto.
  5. Godkänn att Club får tillgång till ditt användarnamn och din kontotyp. 

Så där, nu är du klar!

Hur verifierar jag mig i Club?

För att kunna få tillgång till att appen har att erbjuda behöver du verifiera att du är du i appen. Se till att ha en giltig identifikation som körkort, legitimation eller pass nära till hands när du gör detta. 


Följ dessa steg för att verifiera dig:

  1. Tryck på knappen "Home" längst ned till vänster i appen.
  2. Nu kan du se din profilbild/dina initialer högst upp i högra hörnet. Klicka på bilden och sedan på "Account"
  3. Klicka på "Verify". 
  4. Skanna av din giltiga identifikation. 

Så där, nu är du klar!

Hur skapar jag en personlig rabattkod?

Så här gör du för att skapa en personlig rabattkod: 

  1. Gå på Holistics sida i appen Club och säkerställ att du är i fliken "Missions". 
  2. Om du inte redan ser en lila ruta längst ned på din skärm så dra ditt finger uppifrån och ned på skärmen, då dyker rutan "+ Create discount code" upp. 
  3. Klicka på rutan och läs igenom och godkänn våra guidelines. 
  4. Skriv in valfri önskad rabattkod och klicka på "Create code". Vet du inte vad du ska döpa din rabattkod till kan du klicka på "Generate code" istället så tas det fram en personlig kod till dig. 

Så, nu kan du sprida din personliga rabattkod på holistic.se till ditt nätverk av vänner, familj, följare och kunder och få avkastning för köpen som genomförs. Glöm inte bort att hålla koll på giltighetstiden för rabattkoden.

Vad gör jag när jag blivit godkänd till en eller flera klubbar jag ansökt till?

Grattis, nu är du ambassadör för Holistic. 


Det du kan göra nu är att: 

  1. Skapa en personliga rabattkod på holistic.se och sprida till ditt nätverk av vänner, familj, följare och kunder och få avkastning för köpen som genomförs.
  2. Hålla koll på aktuella uppdrag som finns under "Missions" på Holistics sida i Club. Uppdragen varierar och kan vara allt från att skapa recensioner på dina favoritprodukter, ansöka om att få testa produkter eller publicera en story med en Holistic-produkt. Olika uppdrag ger olika typer av belöning. Vissa ger pengar och andra pengar till presentkort.

Ju mer du engagerar dig i uppdragen och i att få ditt nätverk till att använda din rabattkod, desto större blir belöningen tillbaka. Lycka till!

Vilka är fördelarna med att bli ambassadör?

Fördelarna med att bli ambassadör är att du genom att sprida ordet om oss har chans till att: 

  1. Få testa produkter kostnadsfritt.
  2. Vara först med att ta del av erbjudanden och nyheter.
  3. Tjäna ihop pengar till presentkort på Holistic.se
  4. Skapa personliga rabattkoder och få avkastning för köpen som genomförs. 

Hur hanterar jag tekniska problem i appen?

Tekniska problem anmäler du i appen Club genom följande steg:

  1. Klicka på "Home" längst ned till vänster i appen.
  2. Klicka på din profilbild/dina initialer i övre högra hörnet.
  3. Välj "Support" och sedan "Report a bug" eller något av de andra alternativen om du har tekniska frågor om uppdrag eller annat.
  4. Beskriv ditt tekniska problem så detaljerat som möjligt på engelska och bifoga eventuella skämdumpar eller filmer för att underlätta.

Vad behöver du? Vi har vitaminer, mineraler och kosttillskott för alla typer av behov.

Holistic_icon_behov

Behov

Holistic_icon_kosttillskott

Kosttillskott

Holistic_icon_superfoods

Superfoods

Holistic_icon_experter

Digitalt behovstest

Holistic_icon_holisticsvärld

Holistics värld

Holistic_icon_favoriter

Om Holistic