Bli medlem och få 20% rabatt på ditt första köp
Holistic logotype
Tillagd i varukorgen
Till kassan
Inloggning krävsFör att påbörja en prenumeration hos oss så behöver du vara medlem i Holistic Club. Det är helt kostnadsfritt.
Holistic /Kundservice /Leveranser

Leveranser

LEVERANSER

Här kan du läsa mer om leveranser.

Vi levererar ditt paket med antingen PostNord, Airmee eller Early Bird beroende på vilket fraktbolag du valt samt var i Sverige du bor. När din order är packad så skickas den antingen till närmaste utlämningsställe eller till din hemadress baserat på ditt leveransval.

När ditt paket lämnar vårt lager så får du en leveransbekräftelse tillsammans med en spårningslänk som du kan använda för att följa din leverans.

Du kan även spåra ditt paket direkt här även om du inte har fått din leveransbekräftelse

LEVERANSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om leveranser.

När behöver jag beställa hos Holistic för leverans innan jul?

Säkerställ att dina julklappar hinner fram i tid!

 För att få hem din leverans innan jul så behöver din beställning göras senast onsdag den 18 december. Lägg din order i god tid och njut av en stressfri jul!


Observera att vi gör vårt bästa för att leverera dina beställningar i tid, men vi kan tyvärr inte garantera mot eventuella förseningar från speditören. Vi rekommenderar därför att du lägger din order så snart som möjligt för att minimera risken för förseningar.

Vilken speditör arbetar ni med?

Vi samarbetar med PostNord, Airmee och Early Bird.

Vilka leveranssätt erbjuder ni?

Vi erbjuder följande leveranssätt:


PostNord MyPack vilket innebär att ditt paket skickas till närmaste utlämningsställe och du får en sms-avisering från PostNord när det finns att hämta. Du kan välja önskat utlämningsställe själv via PostNords app så snart de mottagit ditt paket.


Airmee som erbjuder hemleverans mellan kl 17:00-22:00. Paketet skickas normalt samma dag och alla ordrar som beställs innan 13:00 levereras dagen efter.

Airmee plockar upp ditt paket från vårt lager och du blir då meddelad via SMS med en spårningslänk. Via spårningslänken fyller du i eventuell portkod portkod eller annan info som kan hjälpa budet att dela ut ditt paket.


Early Bird levererar ditt paket hela vägen till din brevlåda innan kl. 07:00 i samband med att morgontidningen delas ut. (Större försändelser lämnas vid dörren eller brevlådan)

Via Earlybirds spårningslänk kan du se status på ditt paket medan det är på väg hem till dig.


Vilket leveransval som är aktuellt för just dig syns i kassan efter att du skrivit in ditt postnummer. Dina valmöjligheter samt leveranstid kan skilja sig lite beroende på vart i Sverige du bor.


Vad har ni för leveranstid?

Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från det att du lagt din beställning till att din order lämnar vårt lager. När paketet har lämnat lagret övergår leveransansvaret till PostNord, Airmee eller Early Birg beroende på ditt leveransval.  Leveranstiden är normalt 1-3 dagar, men lokala avvikelser kan förekomma.

Kan jag följa min leverans?

När din order är packad och utlevererad av oss skickas en leveransbekräftelse till den e-postadress som du angivit vid beställning. I din leveransbekräftelse får du en spårningslänk som du kan använda för att följa din leverans.

Jag har inte fått någon leveransbekräftelse, vad gör jag?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper de dig.

Jag har inte hämtat ut mitt paket på utlämningsställe i tid, vad gör jag?

Ditt paket behöver hämtas ut hos utlämningsstället inom 14 dagar. Om du inte har hämtat ut ditt paket inom den tidsfristen skickas det i retur till oss. Du är då välkommen att göra en ny beställning.


Paket som inte hämtats ut i tid omfattas inte av ångerrätten.


Min leverans är försenad, vad gör jag?

Vid eventuell försening av din leverans ska du som kund upprätta en kontakt med aktuellt fraktbolag för att få information om din leverans. 

Besök gärna företagets hemsida eller kontakta deras kundservice.


PostNord

Airmee

Early Bird


Om du däremot vill häva ditt köp på grund av leveransförseningar, kontaktas vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se.


Vad behöver du? Vi har vitaminer, mineraler och kosttillskott för alla typer av behov.

Holistic_icon_behov

Behov

Holistic_icon_kosttillskott

Kosttillskott

Holistic_icon_superfoods

Superfoods

Holistic_icon_experter

Digitalt behovstest

Holistic_icon_holisticsvärld

Holistics värld

Holistic_icon_favoriter

Om Holistic