Här kan du läsa mer om beställning.
Holistic säljer produkter inom hälsa och livsstil till privatpersoner i Sverige. I dagsläget erbjuder vi tyvärr inte möjligheten att beställa till utlandet.
Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från det att du lagt din beställning till att ditt paket lämnar vårt lager.
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om beställning.
Holistic säljer produkter inom hälsa och livsstil till privatpersoner i Sverige. För att handla utan målsmans godkännande måste du ha fyllt 18 år och inneha en giltig svensk ID-handling.
Du är välkommen att kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se vid frågor om din beställning eller om våra produkter.
Fraktkostnaden anges i kassan när du gjort ditt leveransval.
Om du inte får rabattkoden att fungera, kontakta oss på 0141-69 90 00 eller info@holistic.se, innan du lägger din order. Rabatter kan inte ges i efterhand.
I dagsläget erbjuder vi inte möjligheten att beställa till utlandet.
Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig att annullera din beställning. Detta är endast möjligt om din order ännu inte packats och utlevererats av vårt lager.
Om din order har hunnit packas och utlevereras begär vi ditt paket i retur från ditt utlämningsställe.
När din beställning har annullerats får du ett mail från oss och eventuell återbetalning från Klarna påbörjas.
Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig.
Vi förbehåller oss rätten att justera din order om vi av någon anledning inte kan skicka alla produkter i din beställning. I den leveransbekräftelse som skickas till dig efter att din order är packad och utlevererad av oss står det vilka produkter som eventuellt inte kunnat skickas. Vid delleverans uppdateras köpet hos Klarna som ser till att din betalning korrigeras.
Om din beställning innehåller felaktiga personuppgifter förbehåller vi oss rätten att annullera din order.
Vi har inte någon möjlighet att skicka ut en ny sms-avisering till dig eftersom dessa administreras av PostNord via ditt utlämningsställe. Du kan enkelt hämta ut ditt paket med hjälp av det spårningsnummer som står i leveransbekräftelsen som vi skickat till din e-post i samband med beställning.
Om du inte har fått någon leveransbekräftelse kontaktas vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se.
Vad behöver du? Vi har vitaminer, mineraler och kosttillskott för alla typer av behov.